У «Резерв+» додали нові функції: що відомо

Тепер доступні дані про інвалідність та збереження старих документів.

У застосунку «Резерв+» з’явилися нові функції, що покликані спростити життя військовозобов’язаних, повідомили в Міністерстві оборони України.

Зокрема, відтепер:

  • в електронному військовому документі відображатиметься інформація про інвалідність — її група та причина;
  • попередня версія військово-облікового документа залишатиметься в додатку навіть після оновлення, на відміну від попередньої практики, коли стара версія автоматично зникала;
  • у разі перевантаження системи користувачі бачитимуть повідомлення з орієнтовним часом оновлення документа.

«Продовжуємо наповнювати Резерв+ корисними сервісами. Вони створюють для військовозобов’язаних єдину екосистему, що здатна задовольнити їхні запити без черг та очікування. Поступово додаємо нові функції, які допоможуть бути в курсі актуального статусу військового обліку», — зазначила заступниця міністра оборони з питань цифровізації Катерина Черногоренко.

Застосунок Резерв+ став важливим цифровим інструментом у взаємодії військовозобов’язаних із системою обліку та підготовки до мобілізації. Нові оновлення — ще один крок до зручнішого, прозорішого та ефективнішого процесу.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію

Джерело