фото
На шляхопроводі на вулиці Кульпарківській тривають ремонтні роботи. З понеділка, 3 листопада, ремонтна бригада розпочала оновлення центральної частини моста. У зв’язку з цим весь транспорт курсує крайніми смугами, про що повідомили в пресслужбі міської ради.
Ремонт моста проходить поетапно, щоб не перекривати рух повністю. Минулого тижня підрядники завершили асфальтування крайніх смуг, де проводили роботи з ліквідації деформаційних швів. На даний час розпочинається наступний етап — ремонт деформаційного шва в центральній частині моста.
«У зв’язку з цим змінюється організація дорожнього руху на мості – досі транспорт рухався по центру, а у крайніх смугах проводилися ремонти, тепер же рухатиметься по крайніх смугах, а в центрі виконуватимуться ремонти. Тут треба відкрити та забетонувати деформаційні шви і провести асфальтування», — йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, що ремонт моста на Кульпарківській затягнувся. Спочатку планувалось завершити роботи наприкінці жовтня, але через складнощі з конструкцією терміни перенесли на 15 листопада.
Нижній етап робіт під мостом триватиме й далі, повідомили в міськраді. Тут щодня ведуться роботи, незважаючи на погодні умови. Завершення цього етапу залежатиме від обмежень при роботі на залізниці: для виконання робіт на балках під мостом надають обмежений час, коли включають електрику, щоб уникнути випадання дуги.
Нагадаємо, що роботи розділені на три етапи, які виконуються по черзі, щоб не перекривати міст для руху транспорту: спочатку ремонтували міст з лівої сторони (в напрямку від центру), потім з правої, а в результаті займались деформаційними швами в центрі моста.
Під час робіт ведеться армування аварійних конструкцій, відновлення водовідведення та підсилення балок.
Вартість будівельних робіт – приблизно 23,3 млн грн. Ремонт виконує зареєстроване підприємство «ВК РЕММ», яке стало переможцем тендеру.
Зауважимо, що про аварійність мосту говорили ще в 2018 році. Тоді заборонили проїзд вантажівок вагою понад 15 тонн і повідомляли, що замовили експертне обстеження шляхопроводів: «Міст потребує капітального ремонту, оскільки опори в такому стані, що не можуть витримувати великих навантажень. Наступного року будемо просити виділити кошти на реконструкцію».
На початку 2025 року рух мостом знову обмежили.
Після цього з’ясувалося, що всі шляхопроводи, збудовані у 60-70-х роках, вичерпали свій ресурс експлуатації гідроізоляції та деформаційних швів, що є найбільшою проблемою.











