Це дозволить скоротити кількість візитів до ЦНАП з 6 до 2.
Про це інформує пресслужба ЛМР, пише DailyLviv.com.
Сьогодні на засіданні виконавчого комітету Львівської міської ради було прийнято важливе рішення, яке спрямоване на можливість отримання одразу кількох пов’язаних між собою адміністративних послуг через одне звернення.
Відтак, затверджено процедури, а саме інформаційні та технологічні картки комплексних послуг:
– «Погодження паспорта опорядження фасадів будівель і споруд та отримання дозволу на порушення об’єктів благоустрою», серед важливих переваг є те, що замовник може отримати 3 пов’язані послуги за однією заявою та скоротити кількість візитів до ЦНАП з 6 до 2.
– «Надання висновку та погодження щодо відчуження або передачі пам’ятки місцевого значення їх власниками чи уповноваженими ними органами іншим особам у володіння, користування чи управління» при замовленні даної послуги замовник може отримати 2 пов’язані послуги за однією заявою та скоротити кількість візитів до ЦНАП з 4 до 2.
Окрім зазначених переваг, спільним є те, що скорочено терміни надання послуг та оптимізовано перелік документів.
«Це результат спільної аналітичної і методичної роботи між командою ЦНАП та представниками відповідальних підрозділів. Ми прагнемо не просто надавати послуги — а робити їх зручними, якісними та людяними», — прокоментувала начальниця управління адміністрування послуг Мар’яна Дюганчук.
Ознайомитись з повними текстами карток можна буде на сайті ЦНАП м. Львова у категорії «Комплексні послуги» після їх публікації тут: https://cnap.city-adm.lviv.ua/directory/complex-service