Що таке голчасті підшипники?

Голчасті підшипники вирізняються високою вантажопідйомністю при компактних розмірах і часто використовуються в механізмах, де потрібна висока точність та обмежений простір.

Голчасті підшипники з асортименту Торгового дому «Галпідшипник» широко застосовуються в різних механізмах та технічних пристроях завдяки своїй компактності та здатності витримувати високі навантаження. Вони знаходять своє застосування в автомобільній промисловості, зокрема, двигунах, коробках передач і системах рульового управління, а також в хрестовинах карданних валів. Крім того, голчасті підшипники входять до комплектації промислового обладнання, такого як конвеєрні лінії, помпи, компресори, а також електроінструменти та редуктори. Що таке голчастий підшипник і як він влаштований?

Голчасті підшипники – що це таке?

Голчасті підшипники – це особливий тип роликових підшипників, у яких тіла кочення мають форму тонких та довгих роликів, подібних на голки. Вони відрізняються високою вантажопідйомністю при компактних розмірах і часто використовуються в механізмах, де потрібна висока точність та обмежений простір.

Голчасті підшипники складаються із зовнішнього та внутрішнього циліндричного корпусу (хоча в деяких конструкціях внутрішній корпус може бути відсутнім) та роликів-голок, розташованих між ними. У деяких моделях голки підшипників розділені між собою спеціальним сепаратором. Довжина роликів-голок значно більша за їх діаметр, що дозволяє їм витримувати великі навантаження при відносно невеликому поперечному перерізі. Голчасті підшипники можуть бути однорядними або дворядними, а також мати спеціальні ущільнення.

Ключові переваги голчастих підшипників

Головними конкурентними перевагами підшипників голкового типу є:

  • компактні розміри – підшипники займають мало місця у радіальному напрямку, що робить їх ідеальними для використання в механізмах з обмеженим монтажним та експлуатаційним простором;

  • високий рівень вантажопідйомності – голчасті підшипники здатні витримувати значні радіальні навантаження, часто перевершуючи за цим параметром кулькові та роликові підшипники того самого розміру;

  • низький рівень тертя – завдяки невеликому діаметру роликів та великій кількості контактних поверхонь, голчасті підшипники забезпечують низький рівень тертя при обертанні;

  • стійкість до перепадів температури – підшипники зберігають працездатність за широкого діапазону температур;

  • стійкість до вібрацій – високі демпфуючі властивості, зумовлені великою кількістю контактних поверхонь, роблять їх придатними для використання в умовах інтенсивної вібраційної дії;

  • економія мастила – підшипники роликового типу вимагають невеликої кількості мастильної речовини;

  • стійкість до ударних навантажень – роликові підшипники добре переносять різкі та значні механічні дії;

  • плавна робота – підшипники забезпечують плавне обертання валу та низький рівень шуму під час роботи.



Джерело