СБУ та Укрпошта випустили марку, присвячену унікальній спецоперації «Павутина»

Тираж поштової марки «Спецоперація СБУ «Павутина» становить 300 000 примірників.

Фото: СБУ

Служба безпеки України спільно з Укрпостою провели святкове погашення марки, присвяченої унікальній спецоперації «Павутина». Про це детально проінформувала СБУ.

«Ця марка більше, ніж просто предмет колекціонування. Вона нагадує про те, як СБУ може завдати удару ворогу з відстані тисячі кілометрів, коли противник цього не сподівається. «Павутина» вже стала символом роботи Служби безпеки. Це складна, багаторівнева операція, що об’єднує агентурну та технічну діяльність», – підкреслив Голова СБУ генерал-лейтенант Василь Малюк.

Спецоперація «Павутина»

Керівник Служби безпеки наголосив, що агенти СБУ завдали удару за допомогою бойових дронів по чотирьох російських аеродромах. Було одночасно уражено 41 ворожий літак.

«Це становить 34% від загальної кількості російської стратегічної авіації. За різноманітними даними, знищено від 13 до 21 літака. На задньому плані ви бачите стратегічний бомбардувальник ТУ-22М3 та ТУ-95МС. Саме такі літаки стали жертвами Служби безпеки України під час «Павутини», – підкреслив Василь Малюк.

Голова Служби також зазначив, що деякі з уражених літаків є винятковими, тому процес їх ремонту займе багато часу, а частину з них, ймовірно, буде неможливо відновити.

«Я впевнений, що у нас в майбутньому з’являться нові марки, присвячені легендарній бавовні СБУ. Ми активно працюємо над цим», – підсумував генерал-лейтенант.

Згідно слів генерального директора АТ «Укрпошта» Ігоря Смілянського, тираж поштової марки «Спецоперація СБУ «Павутина» становить 300 000 примірників. Окрім марки, випущено конверт «Перший день», художню листівку та презентаційну папку.

«У 2022 році Росія сподівалася на «Київ за три дні» та називала себе «другою армією світу». Але це все залишилося лише пустими гаслами. Вдячні таким блискучим спецопераціям, як «Павутина», що реалізуються СБУ. Цю подію ми увічнили на першій марці нової щорічної серії «Марки Незалежності». Віримо, що ця серія триватиме багато років!», – зауважив генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.

Нагадаємо, що в січні 2025 року Укрпошта випустила марку на честь Третьої штурмової бригади.