Перевіряємо, чи є правдою те, що у Києві трапився збій у системі електронних повідомлень.
До DailyLviv.com звернулося кілька клієнтів-споживачів газу на Львівщині, які мають угоди з ТОВ ГК “Нафтогаз України”. Вони одержали повідомлення про припинення постачання природного газу на початку липня. Стурбовані клієнти запевняють, що ані боргів перед ТОВ ГК “Нафтогаз України”, ані власного бажання припинити дію угоди з ним вони не мають, тому не розуміють змісту такого несподіваного і суворого попередження про вимкнення газу.
Один з клієнтів повідомив, що у службі ТОВ ГК “Нафтогаз України”, яка надсилає рахунки за оплату газу, його заспокоїли тим, що у Києві трапився збій у системі електронних повідомлень і через це багато хто одержав фіктивні попередження про припинення постачання природного газу.
Журналіст DailyLviv.com намагався з’ясувати ситуацію і дотелефонуватися до ТОВ ГК “Нафтогаз України”, але після кількахвилинного прослуховування музики за номером 066-300-2-888 (Vodafone) і довгих гудків за номером 044 235 42 47 написав електронного листа у пресcлужбу на адресу press@naftogaz.com: “До нас учора і сьогодні звертаються Ваші клієнти на Львівщині, яким надійшли повідомлення від Нафтогазу України про відключення газу у липні. Ані боргів перед Нафтогазом, ані бажання припинити угоду з НУ у цих клієнтів немає. Просимо прокоментувати цю ситуацію задля заспокоєння Ваших споживачів”.
Про одержану відповідь буде додаткове повідомлення.
На офіційному сайті ТОВ ГК “Нафтогаз України” згадки про можливий збій у системі електронних повідомлень немає.