Фото умовне
Мешканців закликають утриматися від користування ліфтами під час повітряної тривоги та відключення електроенергії, оскільки це підвищує ризик застрягання. Відповідна інформація надійшла від пресслужби.
Що робити, якщо ви застрягли в ліфті?
Скільки часу потрібно чекати на аварійників?
В середньому, люди можуть залишатися в ліфті до 45-60 хвилин, але служба намагається їх звільнити якомога швидше, що залежить від кількості звернень. Час приїзду бригади також залежить від відстані до будинку, часу доби та заторів. Як правило, це займає від 15-хвилин. Першими звільняються діти, вагітні жінки та особи з серцевими захворюваннями.
До кого звернутися?
Зателефонуйте в аварійно-диспетчерську службу за такими номерами:
Гаряча лінія – 1580, 38 (032) 297 59 11;
ЛКП «Львівсвітло» – 38 (067) 310 98 20, 38 (032) 297 51 11, 38 (032) 297 50 97.
ТзОВ «Ліфт-Еко» – 38 (032) 244 67 67, 38 (032) 222 30 77, 38 (093) 373 70 94, 38 (050) 379 35 33.
ПП «Майстер-Рос» – 38 (032) 247 22 12, 38 (068) 500 12 24. чат-бот в Telegram @lvivsvitlo_bot
Який алгоритм дій?
Якщо немає електрики:
- викликати аварійну службу;
- очікувати на її приїзд;
Якщо є живлення:
- натиснути кнопку «СТОП»;
- пост逐ено натискати кнопки від 1 до 9 – ліфт може запуститися;
- якщо ліфт не рушив, зателефонувати в аварійну службу.
Що робити, якщо немає зв’язку?
У разі відключення електроенергії диспетчери автоматично отримують сповіщення через спеціальний термінал. Якщо зв’язатися з аварійною службою не вдається, слід звернутися за допомогою до сусідів, які проходять поряд з ліфтом. Рекомендується не намагатися відкрити двері самостійно, а дочекатися прибуття відповідних служб.












