Львівську туристичну компанію «Аккорд-Тур» звинуватили в організації російськомовних екскурсій під час закордонних турів для українців.
Один з таких випадків трапився з керівницею управління комунікації Львівської міської ради Іриною Сало під час поїздки до Італії. Жінка розповіла, що разом з донькою вирушила у шестиденний автобусний тур, пише DailyLviv.com.
“У програмі Трієст. В автобусі за чотири години до приїзду повідомляють: “Вибачте, але екскурсія буде російською”.
Ні. Це ви мене вибачте, але ми на таку екскурсію не йдемо. Уявила, як це виглядатиме збоку – “москалі на відпочинку”. Мене аж перекосило”, – йдеться у дописі жінки.
Ірина спробувала вирішити це питання з турфірмою, зокрема запропонувала повернути гроші за екскурсію. Крім того, спілкувалася з кураторкою та менеджеркою компанії, які, на її думку, поставилися до ситуації несерйозно.
Одна з них сказала, що “так іноді трапляється” і що вона могла б “просто роздивлятися довкола”, замість того щоб слухати екскурсовода.
“Ні, не можу. Не для того я роками відганяю свою дитину від усього російського, щоб потім у групі українців слухати “падхадітє бліже”.
Коли ж я відповіла, що не буду з нею дискутувати і нехай зважать всі ризики публічності цієї історії і вирішують, фірма за 4 години нічого не запропонувала, лише скромно перепитала, чи таки дійсно не відвідаю екскурсію з усіма. Ми з коліжанкою і дітьми проігнорували її”, – розповідає Ірина Сало.
Про подібні випадки під час подорожей у коментарях під дописом повідомляють також інші клієнти “Аккорд-Тур”.
“На жаль, я не описала усе на загал, хоча в опитувальнику, який дають в кінці поїздки, описала. І попросила “Аккорд-Тур” надіслати пояснення на електронну пошту. Однак вони проігнорували моє прохання”, – пише Ірина Савка.
Вікторія Головатюк зазначає, що під час туру у Франції екскурсія парфумерною фабрикою теж відбувалася російською мовою.
“Ми були настільки втомлені від спеки, тому що в автобусі не працював кондиціонер… проковтнули то все”, – йдеться у коментарі.
Наразі в “Аккорд-тур” публічно не коментували ситуацію. У відповідь на прохання “УП. Життя” відреагувати на звинувачення у компанії сказали надіслати письмовий запит. На момент публікації відповіді ми не отримали.