Фото: ЛМР
На сторінці Facebook «ЛеоКарт» пояснили, яким чином перевірити, чи були зняті кошти за поїздку у транспорті Львова при розрахунку банківською карткою – як пластиковою, так і через NFC (телефон або годинник).
Якщо ви валідуєте пластиковою банківською карткою:
Слідкувати за історією поїздок можна через сайт eshop ЛеоКарт.
Що необхідно зробити:
-
Зареєструйтесь на сайті.
-
Додайте номер вашої банківської картки.
-
Перейдіть у розділ «Мої картки» і натисніть на потрібну картку.
-
Оберіть «Параметри картки» → «Історія транзакцій».
У «ЛеоКарт» підкреслюють: інформація про поїздки з’являється тільки після реального зняття коштів, зазвичай це відбувається наступного дня після валідації.
Якщо ви валідуєте за допомогою телефону або годинника з NFC:
В такому випадку доступ до історії поїздок через сайт неможливий. Для отримання інформації про зняття коштів варто звернутися до служби підтримки:
-
написати на електронну адресу: lvivavtodor@lvivcity.gov.ua
-
або записатися на прийом у Центр обслуговування пасажирів.
-
(запис за телефоном 0800 303 007, ЛКП «Львівавтодор»).
Нагадаємо, що система електронного квитка у Львові дозволяє оплачувати проїзд як за допомогою картки «ЛеоКарт», так і банківськими картками, включно з безконтактними пристроями.
Не так давно у Львові роз’яснили причини, чому банківська картка не проходить валідацію в транспорті (на екрані з’являється червоний хрестик), хоча кошти вже списуються. Докладніше тут.