Громадський транспорт Львова. Як перевірити оплату банківською карткою за проїзд

Інформація про поїздки з’являється лише після фактичного зняття коштів,

Фото: ЛМР

На сторінці Facebook «ЛеоКарт» пояснили, яким чином перевірити, чи були зняті кошти за поїздку у транспорті Львова при розрахунку банківською карткою – як пластиковою, так і через NFC (телефон або годинник).

Якщо ви валідуєте пластиковою банківською карткою:

Слідкувати за історією поїздок можна через сайт eshop ЛеоКарт.

Що необхідно зробити:

  1. Зареєструйтесь на сайті.

  2. Додайте номер вашої банківської картки.

  3. Перейдіть у розділ «Мої картки» і натисніть на потрібну картку.

  4. Оберіть «Параметри картки» → «Історія транзакцій».

У «ЛеоКарт» підкреслюють: інформація про поїздки з’являється тільки після реального зняття коштів, зазвичай це відбувається наступного дня після валідації.

Якщо ви валідуєте за допомогою телефону або годинника з NFC:

В такому випадку доступ до історії поїздок через сайт неможливий. Для отримання інформації про зняття коштів варто звернутися до служби підтримки:

  • написати на електронну адресу: lvivavtodor@lvivcity.gov.ua

  • або записатися на прийом у Центр обслуговування пасажирів.

  • (запис за телефоном 0800 303 007, ЛКП «Львівавтодор»).

Нагадаємо, що система електронного квитка у Львові дозволяє оплачувати проїзд як за допомогою картки «ЛеоКарт», так і банківськими картками, включно з безконтактними пристроями.

Не так давно у Львові роз’яснили причини, чому банківська картка не проходить валідацію в транспорті (на екрані з’являється червоний хрестик), хоча кошти вже списуються. Докладніше тут.