Громадський транспорт Львова. Що робити, якщо заблокована картка «ЛеоКарт»

У компанії ЛеоКарт роз’яснили, як діяти при блокуванні картки через негативний баланс.

Фото: ЛМР

У сервісі електронного квитка «ЛеоКарт» детально описали, що робити, якщо ваша картка заблокована через негативний баланс.

Згідно з офіційною інформацією на Facebook-сторінці «ЛеоКарт», якщо баланс картки стає від’ємним, система автоматично блокує реєстрацію поїздок у громадському транспорті. Це означає, що користувач не зможе здійснити валідацію проїзду, поки не усуне проблему.

Що робити для розблокування картки:

  • Поповніте баланс картки — спочатку ліквідуйте «мінус», а потім внесіть кошти на подальші поїздки.
  • Після поповнення картка оновиться в системі протягом 10 хвилин (якщо зв’язок із транспортом стабільний). У рідкісних випадках оновлення може зайняти до 30 хвилин.
  • Після оновлення ви знову зможете валідуватися у транспорті.

У «ЛеоКарт» підкреслюють, що баланс оновлюється негайно, але для розблокування необхідно деякий час почекати, щоб інформація синхронізувалася з валідаторами у транспорті.

Нагадаємо, система електронного квитка у Львові забезпечує можливість оплати проїзду як карткою «ЛеоКарт», так і банківськими картками, включно з безконтактними пристроями.

Нещодавно у Львові пояснили, чому банківська картка не проходить валідацію у транспорті (на екрані — червоний хрестик), але при цьому кошти можуть списуватися. Деталі тут.