Послуги в мобільному додатку Дія: повний список та корисні деталі

В застосунку Дія вже доступно більше 100 різноманітних послуг для громадян України. Для використання більшості з них потрібно мати електронний підпис. Далі ми розглянемо, які саме послуги можна отримати, як ними користуватися і де їх отримати.

Умовне фото

Дія – це цифровий державний сервіс, який надає доступ до державних послуг через додаток та вебпортал. Цей проєкт реалізується Міністерством цифрової трансформації під керівництвом Михайла Федорова. Пропонуємо деталі щодо усіх доступних послуг.

Список доступних послуг:

  • Реєстрація та закриття ФОП, а також зміни щодо них;
  • Актуалізація даних у Реєстрі територіальних громад — нова можливість у додатку;
  • Бронювання працівників та анулювання броні;
  • Дозволи на виконання будівельних робіт та їх зміни;
  • Бронювання коштів за житловим сертифікатом;
  • Ветеринарна ліцензія (для юридичних осіб і ФОП);
  • Видача будівельного паспорта або внесення змін у вже виданий;
  • Висновки про продовження термінів розрахунків;
  • Відомості про власника землі;
  • Реєстрація, анулювання реєстрації та зміни в потужності оператора ринку харчової продукції;
  • Незалежний висновок на запит органу;
  • Зміна місця проживання;
  • Зняття з місця проживання;
  • Інформація з Державного реєстру прав на нерухоме майно;
  • Отримання та скасування статусу безробітного;
  • Репарації: міжнародний реєстр збитків;
  • Перелік виробників та продавців українських товарів;
  • Перерахунок пенсії;
  • Перехід юридичної особи на основі модельного статуту;
  • Підписання документів;
  • Замовлення індивідуального номерного знака;
  • Запис на іспит для моряків;
  • Реєстрація ТОВ на основі модельного статуту;
  • Перевірка автоперевізника;
  • Перевірка медичних висновків;
  • Державна реєстрація прав на нерухоме майно;
  • Дипломування екіпажів суден;
  • Повторна видача документів (свідоцтва про зміну імені, народження, розірвання шлюбу, смерть, шлюб);
  • Приєднання до єВідновлення як бізнес;
  • Призначення належного користувача;
  • Призначення пенсії;
  • Сертифікат про прийняття об’єкта в експлуатацію;
  • Сертифікація оператора протимінної діяльності.

Для військовослужбовців, їхніх сімей та військовозобов’язаних:

  • Відомості про працівників з Реєстру військовозобовʼязаних;
  • Військово-обліковий документ;
  • Надання статусу члена сім’ї загиблого Захисника або Захисниці;
  • Статус особи з інвалідністю внаслідок війни.

Декларації:

  • Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці;
  • Декларація платника єдиного податку;
  • Декларація про готовність до експлуатації за рішенням суду;
  • Декларація про готовність до експлуатації об’єктів СС1;
  • Декларація про готовність до експлуатації самочинно збудованих об’єктів (СС1);
  • Декларація про готовність обʼєкта до експлуатації на основі будівельного паспорта;
  • Декларування зміни цін на товари;
  • Протипожежна декларація.

Довідки:

  • Довідка ОК-5 — індивідуальні відомості про застраховану особу;
  • Довідка ОК-7 — відомості про заробітну плату та страховий стаж;
  • Довідка про доходи;
  • Довідка про доходи пенсіонера.

Оформлення допомоги:

  • Допомога людині з інвалідністю з дитинства;
  • Допомога людині, яка доглядає за хворою дитиною;
  • Допомога на дитину одинокій матері або батьку;
  • Допомога при усиновленні дитини.

Витяги, які можна отримати:

  • Витяг з ЄДР;

  • Витяг з реєстру застрахованих осіб;

  • Витяг про зміну імені;

  • Витяг про місце проживання;

  • Витяг про несудимість;

  • Витяг про розірвання шлюбу;

  • Витяг про смерть;

  • Витяг про шлюб.

Гранти:

  • Грант для ветеранів та їхніх сімей;

  • Грант на переробну промисловість;

  • Грант на власну справу;

  • Грант на сад;

  • Грант на теплицю;

  • Зміна цільового призначення мікрогранту.

Заяви:

  • Заява в категорії А1.1 «Вимушене внутрішнє переміщення»;

  • Заява в категорії А2.1 «Смерть близького члена сімʼї»;

  • Заява в категорії А2.2 «Зникнення безвісти близького члена сімʼї»;

  • Заява в категорії А2.3 «Серйозні тілесні ушкодження»;

  • Заява в категорії А2.4 «Сексуальне насильство»;

  • Заява в категорії А2.5 «Катування або нелюдські поводження»;

  • Заява в категорії А2.6 «Позбавлення свободи»;

  • Заява в категорії А2.7 «Примусова праця»;

  • Заява в категорії А2.8 «Насильницьке переміщення дітей»;

  • Заява в категорії А2.9 «Насильницьке переміщення дорослих»;

  • Заява в категорії А3.1 «Пошкодження або знищення житлового нерухомого майна»;

  • Заява в категорії А3.2 «Пошкодження або знищення нежитлового майна»;

  • Заява в категорії А3.3 «Втрата житла»;

  • Заява в категорії А3.6 «Втрата контролю над нерухомим майном»;

  • Заява на надання містобудівних умов;

  • Заява на субсидію;

  • Заява про набуття статусу резидента Дія.City;

  • Звіт про відповідність резидента Дія.City;

  • Заява про шлюб.

Компенсації:

  • Компенсація за робоче місце особи з інвалідністю;
  • Компенсація за пошкоджене майно;
  • Компенсація за працевлаштування ВПО.

Послуги для ВПО:

  • Скасування статусу ВПО;
  • Кредит для ВПО.

Повідомлення:

  • Повідомлення про пошкоджене майно;
  • Оголошення про початок будівельних робіт;
  • Сповіщення про зміни в зареєстрованих роботах.

Усиновлення та опіка:

  • Усиновлення: зняття з обліку;
  • Усиновлення: продовження кандидатури;
  • Усиновлення: реєстрація кандидатури;
  • Консультації щодо усиновлення;
  • Опіка над дитиною: реєстрація кандидатури;
  • Реєстрація батьків-вихователів;
  • Стати другим з батьків-вихователів.

Інші послуги:

  • Дія.QR — створення QR-коду для отримання цифрових документів;
  • е-Підприємець — подача заявок на ведення бізнесу;
  • єДекларація — подача декларацій;
  • єМалятко — реєстрація народження дитини та отримання свідоцтва;
  • Службовий акаунт у Дії — створення QR-коду для службового акаунту.

Як користуватися:

Послуги Дії доступні на вебпорталі і в додатку. Щоб ними скористатися, необхідно пройти реєстрацію. Далі у розділі «Послуги» вибираєте потрібну і виконуєте кроки, зазначені для неї.

Електронний підпис:

Щоб оформити документи онлайн, потрібен електронний підпис.

«Для отримання електронного підпису зверніться до акредитованого центру сертифікації ключів. Вам потрібно заповнити реєстраційну форму, вказати паспортні дані і номер платника податків. Послуга коштує приблизно 200 гривень.» – повідомляється на порталі Дії.

Безкоштовно електронний підпис можуть отримати клієнти «ПриватБанку» через особистий кабінет або у відділенні. Також підпис видається в Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі.