Транспортна комісія Київради розглянула петицію №13388 про запровадження безготівкової оплати в маршрутках. Документ був підтриманий одноголосно, а ДІКТ та ДТІ отримали наказ розробити план реалізації цього заходу протягом місяця. Про це повідомляє “Пасажири Києва”.
На засіданні зазначили, що це вже третя петиція з подібним запитом. Попередня стосувалася встановлення валідаторів у приватних маршрутках. Департамент інформаційно-комунікаційних технологій (ДІКТ) підтвердив, що система електронного квитка (АСОП) технічно готова для підключення приватних перевізників.
Для підключення перевізникам потрібно укласти угоду з КП «ГІОЦ» і встановити валідатори. Це вже здійснив перевізник «Союз-Авто» на маршруті №444.
Комунальна служба перевезень висловила ключові зауваження приватних перевізників, які стосуються відшкодування витрат на перевезення пільгових категорій:
-
перевізникам відшкодовують лише 8 грн з 15 грн вартості проїзду;
-
майже 60% пільговиків не мають реєстрації в Києві, тому компенсація доступна лише для власників «Картки киянина».
В ДІКТ наголошують, що АСОП забезпечує лише облік поїздок, а питання компенсацій мають регулюватися нормативними актами міста або держави. Національні пільговики навіть не отримують компенсацій від комунальних перевізників, хоча заплановано технічне рішення для їх обліку.
На нещодавньому зібранні під керівництвом заступника міського голови Валентина Мондриївського приватним перевізникам нагадали: зобов’язання підключитися до АСОП діють протягом двох місяців після введення системи в експлуатацію. У разі відмови це може призвести до розірвання угод.
Система електронного квитка в Києві функціонує з 2018 року та інтегрована в усі види міського транспорту. Нещодавно Київрада також підтримала петицію щодо впровадження безготівкової оплати в маршрутках, а транспортна комісія ухвалила відповідне рішення, сподіваючись на активний план від ДІКТ та ДТІ. Для цього планують залучити інші департаменти та узгодити механізми компенсацій.
«Твоє місто. Київ» – сучасне незалежне медіа європейської столиці. Ми пишемо про міську культуру, урбаністику, інфраструктуру, бізнес та людей, які змінюють місто на краще.