37 перехресть у Львові. Де дихати шкідливо

Зроблено виміри для визначення забруднення повітря викидами від автомобільного транспорту.

Про це інформує пресслужба ЛОВА, пише DailyLviv.com.

Вимірювали стан забруднення на 37 перехрестях Львівської громади.  

Упродовж ІІ кварталу 2025 року КП «Адміністративно-технічне управління» проводились спостереження за станом атмосферного повітря на 37 перехрестях Львівської громади. 

Вимірювання проводились на визначення забруднення повітря викидами від автомобільного транспорту, а саме: оксиду вуглецю, азоту оксиду, азоту діоксиду, діоксиду сірки.

Відтак, в результаті проведених замірів без перевищень по жодному з показників визначено 21 перехрестя із 37 обстежених.

Ось перелік найчистіших перехресть на яких відсутні перевищення (починаючи від найнижчого показника забруднення): 

перехрестя селище Рудно – вул. Огієнка – вул. В. Великого – вул. Шептицького (біля пішохідного переходу на вул. Огієнка); 

перехрестя с. Лисиничі – вул. Тракт Глинянський – вул. Шевченка (при в’їзді в с. Лисиничі);

перехрестя селище Брюховичі – вул. Львівська – вул. Весняна (біля пішохідного переходу на вул. Львівській);

перехрестя вул. С. Бандери – вул. Антоновича – вул. Русових (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №71 на вул. Антоновича);

перехрестя вул. Шевченка – вул. Ковча (напроти буд. №152 на вул. Шевченка);

перехрестя вул. Чупринки – вул. Горбачевського (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №15 на вул. Горбачевського);

перехрестя с. Великі Грибовичі – вул. Дублянська – вул. Дачна (біля пішохідного переходу на вул. Дублянській).

Найвищі показники забруднення з перевищенням по оксиду вуглецю та діоксиду азоту зафіксовані на таких перехрестях (починаючи від найвищого показника забруднення):

перехрестя вул. Б. Хмельницького – вул. Опришківська (біля пішохідного переходу напроти буд. №141 на вул. Б. Хмельницького);

перехрестя вул. Липинського – вул. Б. Хмельницького (напроти автовокзалу на    вул. Б. Хмельницького, буд. №225);

перехрестя вул. Кульпарківська – вул. Городоцька (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №187 на вул. Городоцькій);

перехрестя вул. Личаківська – вул. Пасічна (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №3 на вул. Пасічній);

перехрестя вул. Чорновола – вул. Під Дубом (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №2 на вул. Під Дубом);

перехрестя вул. Стрийська – вул. Ш. Руставелі – вул. І. Франка – вул. Зарицьких (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №79 на вул. І. Франка.);

перехрестя вул. Стрийська – вул. Наукова (біля пішохідного переходу зі сторони буд. №47 на вул. Стрийській).

«Проблема якості атмосферного повітря у міському середовищі – це не лише питання екології, а й безпеки та здоров’я його жителів. Занепокоєння викликають ті локації, де викиди від автомобільного транспорту перевищують гранично допустимі концентрації, а це насамперед райони з інтенсивним автомобільним рухом і значними транспортними вузлами. Перевищення показників свідчать про необхідність впровадження стратегічних заходів, слід активізувати розвиток муніципального транспорту, більш чистого, сучасного та електрифікованого», – зазначає директор департаменту Володимир Корда.



Джерело