За $10 тисяч на місяць у львівській мансарді здають офіс. Чим особливий (фото)

Об’єкт розташований в історичному будинку Векслера, який споруджений в стилі Art Nouveau початку ХХ століття.

Про це повідомила засновниця БФ “Спадщина UA” Ганна Гаврилів, пише DailyLviv.com.

За її словами, одне з відомих у Львові у сфері девелопменту культурної спадщини подруж три роки тому виконало реставрацію історичного будинку в самому серці міста. А в обʼємі мансардного поверху влаштувало інноваційний дворівневий офіс з панорамними краєвидами зі своєї вежі. 

У разі успіху з пошуком орендаря, як зазначає Ганна Гаврилів, частину коштів від першого доходу власники передадуть на один з актуальних благодійних проєктів Спадщина.UA (скульптури для монастиря кармелітів у Роздолі, документація на реставрацію деревʼяної церкви в Поморянах). 

Ганна Гаврилів емоційно розповіла про власні враження від об’єкта, для якого шукають грошовитого орендаря і водночас поціновувача старовини.

“Від себе хочу лиш сказати, що з цієї локації не хочеться йти – вона надихає у всьому: через любов та повагу власників до девелопменту та управління спадщиною, через естетику та якість виконаних робіт, через функціональність зон, ефективність  застосування кожного квадратного метра та енергоефективність. 

Але що чіпляє найбільше: оглядова вежа, з якої видно все місто та на яку підіймаєшся білими гвинтовими сходами, та літня тераса із маленьким садом, дбайливо та з любовʼю вирощеним господинею”, – зазначила Ганна Гаврилів.

«Будинок Векслера» – історичний будинок в стилі Art Nouveau початку ХХ століття з реставрованими кам’яними сходовими клітками та новим ліфтом. 

Дворівнева мансарда з сучасним дизайном, власними терасами та виходом на одну з найвищих веж Львова з оглядовим балконом.

Сусіди: будівля має змішану функцію – помешкання, офісні приміщення, co-working, кондитерка «Французькі канікули». 

  • Загальна площа – 400 кв.м., кількість робочих місць – 50+
  • Open-space офіс – 2 робочі зони площею 120 кв.м. та 62 к.м.
  • Конференц-зал – на 10 персон площею 20 кв.м. (може використовуватися також як кімната для відпочинку чи тренувань)
  • Міні-переговорна кімната (7 кв.м.)
  • Кабінет директора / СEO (20 кв.м.)
  • Рецепція 
  • Обслуговуючі приміщення: 3 санвузли, душ, кухня з вбудованими меблями.
  • Панорами: 2 тераси площею 50 кв.м. та вихід на вежу з оглядовим балконом.
  • Інноваційна комп’ютерна мережа: серверна кімната, оптоволокно, 2 інтернет-провайдери.
  • Електрична потужність: 3 лічильники, 45 кВт (в т.ч. 11 кВт – на робочі місця)
  • Обʼєкт забезпечено безперебійним живленням (інвертори та батареї).
  • Безпека: охоронна сигналізація, відеонагляд, ліфт з обмеженим доступом, домофон.
  • Система опалення та кондиціонування: 
  • комбінована (газ – вентиляція – кондиціонування)
  • газовий котел та бойлер на 100 літрів
  • вентиляційна установка з передбаченим 6-кратним обміном повітря за 1 годину для 50 осіб
  • Кондиціонування (4 кондиціонери)
  • Теплоізоляція (деревостружкова плита).

Укладення договору: ФОП ІІІ група.  

Вартість: 9950 USD. 

Власники готові до діалогу. 



Джерело