Роботи планують розпочати восени цього року.
Як повідомив перший заступник міського голови Львова Андрій Москаленко, сьогодні було підписано угоду про співпрацю у впровадженні цього інноваційного методу з урядом Німеччини та НУ «Львівська політехніка», пише DailyLviv.com.
«Сьогодні, разом з ректоркою Національного університету “Львівська політехніка” Наталією Шаховською та радником Німецького товариства міжнародного співробітництва GIZ Рене фон Прондзінскі, ми уклали угоду про співпрацю та супровід капітального ремонту автошляху з новими підходами. Це технологія NovoCrete, яка є новою для України», – зазначив Андрій Москаленко.
З його слів, у рамках цього методу формування дорожньої основи передбачено ресайклінг з використанням гідравлічного в’яжучого матеріалу NovoCrete. Спочатку старе дорожнє покриття зрізають, після чого створюють основу дороги із щебеню та піску, потім перемелюють старе покриття і додають до нього NovoCrete – суміш, що має гідравлічні властивості. Після цього укладають асфальт.
«Таким чином, покриття дороги буде не тільки міцним, а й морозостійким. Ця технологія також значно знижує витрати та скорочує час ремонту доріг. Гарантія на таке покриття становить 10 років. Наші німецькі партнери також фінансують застосування цього методу реновації», – додав посадовець.
Однією з перших вулиць, де буде випробувано цей метод, стане одна з вулиць Львівської громади.