18:02, Сьогодні
Надійне джерело
З 9 червня клієнти Укрпошти, які приходять до відділення виключно для отримання посилок, зможуть скористатися послугою обслуговування без черги.
Таке рішення стало відповіддю компанії на численні відгуки користувачів щодо тривалого очікування в чергах, пов’язаних з оплатою комунальних послуг.
Згідно з новими правилами, якщо клієнт звертається до відділення тільки для отримання посилок і їх кількість не перевищує п’яти, він має право на обслуговування поза загальною чергою. Для цього достатньо повідомити про це оператора.
У компанії підкреслюють, що це нововведення покликане зробити обслуговування швидшим та зручнішим, особливо в пікові години.
Крім того, Укрпошта повідомляє про досягнення рекордного рівня доставки у строк — наразі 98 % відправлень прибувають до адресатів вчасно. Решта 2 % затримуються переважно через бойові дії на Донеччині, Сумщині та Херсонщині.
«Світовим рівнем крутої доставки вважається 95 %, а лідери ринку — FedEx та UPS — пишаються своїми 95–97 %. Ми довго до цього йшли. Тепер ви можете бути впевнені, що ваше відправлення дістанеться адресата і це відбудеться чітко у строк. А можливість отримати відправлення без черг дозволить зробити це ще швидше», — прокоментував генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський.
Нагадаємо, показник доставки у встановлений строк (On Time Delivery, OTD) є ключовим індикатором ефективності логістичних компаній. Рівень понад 95 % вважається хорошим, а 98 % і вище — відмінним, що відповідає світовим стандартам якості.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію