«П’яна вишня» готується до виходу на ринки США, Великобританії та Німеччини

Закладу виповнилося 10 років.

фото: П’яна вишня» у Стрийському парку

Заклад «П’яна вишня» святкує своє десять років. З цієї нагоди сьогодні, 30 жовтня, Андрій Худо, співвласник холдингу !FEST, оголосив про плани виходу на нові ринки – Німеччини, США та Англії.

«З одного бару ми виросли у міжнародний бренд, який відомий у Європі та за її межами», – зазначив він.

«Наші партнери і команда стали частиною цієї історії, і разом ми довели, що П’яна Вишня об’єднує людей у будь-якій країні».

Андрій Худо додав, що в компанії планують стратегічно вийти на нові ринки. Як було згадано, мова йде про Німеччину, США та Англію. Співзасновник також повідомив, що холдинг відкритий до партнерства для подальшого розвитку бренду.

Довідка

Згідно з аналітичною платформою YouControl, ТзОВ «Холдинг емоцій !Fest» було засновано в 2011 році. Кінцевими бенефіціарами являються Андрій Худо, Дмитро Герасімов та Юрій Назарук. Компанія є частиною групи «Холдинг емоцій !Fest», яка володіє мережею концептуальних ресторанів, включаючи «Мазох-café», «Криївка», «Театр пива «Правда» (замість якого відкрито інший заклад), Реберня «Під Арсеналом», «П’яна Вишня» та іншими проектами. До того ж, холдинг керує мережею крамниць «Два кроки від хати», !Fest hotel, Видавництвом Старого Лева, Школою вільних та небайдужих, туристичною компанією JUST LVIV IT!, «Квітка. Майстерня будинків» та українським брендом одягу «Авіація Галичини».