Фото: nu.org.ua
З 9 червня в усіх відділеннях АТ «Укрпошта» запроваджуються нові правила обслуговування клієнтів, які приходять лише для отримання посилок. За повідомленням компанії, такі клієнти зможуть звертатися до оператора та отримувати свої відправлення без черги, за умови, що їх кількість не перевищує п’яти одиниць.
У компанії зазначають, що це рішення ухвалене у відповідь на звернення клієнтів, які скаржилися на тривале очікування в чергах, зокрема через оплату комунальних послуг у відділеннях.
Укрпошта також повідомила, що рівень вчасно доставлених відправлень наразі становить 98 %. У компанії пояснили, що решта 2 % припадає на затримки, спричинені ворожими обстрілами в Донецькій, Сумській та Херсонській областях.
Генеральний директор АТ «Укрпошта» Ігор Смілянський наголосив, що показник On Time Delivery (OTD) на рівні 98 % відповідає найвищим стандартам логістичної галузі. За його словами, середній показник OTD у провідних міжнародних компаній, таких як FedEx та UPS, становить 95–97 %.