На будівництві метро на Виноградарі спорудили вже 300 метрів двоярусних тунелів

Загальна довжина тунелів сягне 1000 метрів. Це перший такий проєкт в історії українського метробудування.


У Києві триває будівництво унікальної ділянки метро — монолітних двоярусних тунелів між майбутніми станціями “Мостицька” та “Проспект Правди”(проєктна назва). Про це повідомляє компанія “Автострада”, яка здійснює будівництво. 


Компанія “Автострада”, що займається спорудженням Подільсько-Вигурівської лінії метро, повідомила про завершення будівництва понад 300 метрів монолітних двоярусних тунелів — на ділянці, де поїзди курсуватимуть один над одним. Загальна довжина тунелів сягне 1000 метрів.



Таке інженерне рішення зумовлене щільною житловою забудовою району Виноградар. Для мінімізації впливу на мешканців навколишніх будинків у конструкціях застосовано спеціальні шумопоглинальні гумові мати та підкладки, що знижують вібрації та рівень шуму.



На цій самій ділянці триває спорудження вентиляційного кіоска, що забезпечуватиме подачу повітря до підземних шахт, аварійну вентиляцію у разі задимлення, а також регулювання температури та вологості.



Роботи охоплюють бетонування монолітних елементів, розробку ґрунту та монтаж кріплень котловану. Від початку будівництва вже розроблено понад 75 тисяч кубометрів ґрунту.



На станції “Мостицька” завершено монолітні роботи й встановлено протидутьову вентиляційну збійку — технічний тунель для керування повітряними потоками та евакуації. Там триває зворотна засипка.



Також на оборотних тупиках за станцією “Проспект Правди” будують приміщення технічного обслуговування, вентиляційний вузол та зумпф для збору води. Паралельно облаштовуються діафрагмові стіни методом “стіна в ґрунті” — технологія, що дозволяє безпечно вести роботи поблизу житлових споруд.



«Твоє місто. Київ» – сучасне незалежне медіа європейської столиці. Ми пишемо про міську культуру, урбаністику, інфраструктуру, бізнес та людей, які змінюють місто на краще.


 



Джерело